Välkommen till VÅR nya blogg

" 'Välkommen till vår blogg?' Hur går det ihop", tänker du förmodligen nu. För att svara på nästa sak som poppar upp i ditt huvud (tro mig, jag vet precis vad det är) : Nej, jag som skriver i denna stund är inte, jag repeterar, inte schizofren (även om min mentala hälsa väldigt ofta har ifrågasatts), utan det förefaller sig bara så att denna blogg kommer att skrivas av inte mindre än tre personer. Tre riktiga personer, inga alter agon. Kan du tänka dig? Man brukar säga att två hjärnor tänker bättre än en, föreställ dig då vad tre kan (och kommer att) åstadkomma!

Vi som skriver i denna blogg heter Elin, Miriam och Ellinor. Därav förkortningen "EME". Ganska fiffigt, va? Lite som E.M.D, fast bättre. Vi är alla sjutton år och går andra året på JENSEN gymnasium xxxxxx (jag vet inte om jag får säga vilken av skolorna vi går på för de andra, eller om jag får en pistol mot tinningen då, så jag låter för tillfället bli). Eftersom vi alla är helt unika personer med alldeles fantastiska hjärnor tänkte vi att vi tillsammans skulle starta en blogg och på så sätt samla alla våra briljanta idéer på ett och samma ställe . Det blir så många bloggadresser att komma ihåg, annars. Här kommer vi alltså att skriva om allt och ingenting och det kan man ju inte missa, eller hur?


//Elin

P.s Förlåt för att jag tog bort det allra första, automatiska välkomstinlägget som du så desperat hade kommenterat, Miriam, men jag var tvungen. Det var för sorgligt och patetiskt för att visas för allmänheten. D.s

P.s 2 Jag skulle vilja rikta ett tack till min kusin Sanna (länken till hennes blogg hittar ni, logiskt nog, under "Länkar") för att hon hjälpte oss med designen. Du är guld värd! D.s 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0