Typiskt..

Jag köpte två filmer igår (Juno och Finding Neverland) och bestämde mig för att titta på dem, så jag stoppade in skivan till en av dem i dvd:n precis som man ska göra om man vill titta på en film, satt mig till rätta, tittade förväntansfullt på tv:n och... ingenting hände. Absolut ingenting. Skärmen var alldeles svart. Efter ett tag började dvd:n väsa och spotta likt en ilsken katt, eller likt en rökare som just har tagit sig upp för två trappsteg. Jag lät den väsa ett tag, men blev sedan orolig att hela lägenheten (inklusive mig) skulle sprängas i bitar och stängde av den. Nu går den inte att sätta på igen. Den har kastat in handduken, satt sin sista potatis, the dvd breathes no more. Jag är alltså härmed dvdlös; och inte fick jag se filmerna heller. Nu får ni ursäkta, jag har en dvd att kasta ut från balkongen.


//Elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du går inte ihop med tekniska saker va, hjärtat? Haha, no more Mean girls heller kusin vitamin.

2008-12-26 @ 19:07:06
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/
Postat av: Eva

Haha, shit vad irriterande. Jag hade slagit den med en spikklubba innan jag kastade ut den :)

2008-12-27 @ 13:30:44
URL: http://krumbukt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0