Lista

Nu får ni lära känna mig lite bättre, oavsett om ni vill det eller inte.

Din första
Operation: har inte ägt rum än, men när den gör det ska jag göra allt jag kan för att få vara vaken. Jag är nämligen både ett kontrollfreak och morbid.
Första piercingen: Öronen.
Första bästa kompis: Sofia, hette hon.
Första priset: Det minns jag faktiskt inte. Jag har fått så många priser genom åren.
Första sporten du började i: Man börjar inte "i" en sport, man börjar "på" en sport, men även om det var lite osäkert med prepositionerna här, så var det ridning. Misstolka inte.
Första husdjuret: En kanin. Den var hemsk.
Första semestern utan päronen: Jag har aldrig varit på semester med mina föräldrar.
Första konserten: The Ark.
Första kärleken: Riktiga riktiga eller inbillade?

Favoriter
Filmer: Pirates of the caribbean x3, Förtrollad, Dagbok från en motorcykel, Elling, Trainspotting, med flera.
Tv-program: Grey's anatomy!
Musik: Allt utom hiphop.
Drink: Nej men, jag är ju bara sjutton! Jag konsumerar inte någon alkohol överhuvudtaget. Det är ju olagligt.
Kroppsdel (på motsatt kön): Armarna och magen.
Sport: Att utöva: ridning, Att titta på:fotboll
Plagg: Jag är galen i toppar av alla dess slag.
Skola: JENSEN gymnasium.
Djur:  Häst och hund.
Bok: Harry Potterböckerna och Twilightserien.

Just nu
Äter du: Dessvärre ingenting alls.
Dricker du: Dessvärre ingenting alls.
Ska du: Fortsätta svara på dessa frågor. Är inte det rätt uppenbart? Sedan ska jag dock äta lunch med Emma, Ellinor och Emelie.
Lyssnar du på: Mitt hjärta (poetiskt, va?)
Väntar du på: EMMA!
Tittar du på: Datorskärmen.
Har du på dig: Leggings, shorts, underkläder och en rätt lång tröja.

Vad du föredrar(motsatta könet)
Läppar eller ögon
Kramar eller kyssar
Kortare eller längre
Snygg mage eller snygga armar
Busig eller lydig?

Har du någonsin
Kysst en främling: Ja.
Druckit bubblor: Ja.
Tappat bort glasögon/linser: Nej, man kan inte tappa bort någonting man inte har.
Brutit ett ben: Nix.
Rymt hemmifrån: Jajemen.
Röntgats: Ja.
Krossat någons hjärta: Varje dag.
Gråtit när någon dött: Ja.

Tror du på
Gud: I sådana fall är den jäveln och jag inte på samma våglängd.
Magi: Bara den som uppstår mellan människor.
Tomten: Nej.
Sex på första träffen: Ja, varför inte?
Kyssas på första träffen: Se ovan.
Änglar: Bara mänskliga sådana.

//Elin

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tror du på

Gud: I sådana fall är den jäveln och jag inte på samma våglängd.



Hej, min konfirmerade kusin! :) <333

2008-12-19 @ 23:59:32
URL: http://s0ckersoet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0