Emma: ...Thursday...

Okej, en lite udda skoldag idag... har först haft matematiklekion, men då vi typ är klara med kursen och vår mattelärare är dramafreak fick vi göra lite "improvisationsteater" istället (har ingen aning om hur det stavas). Hemskt! Efter det var det Svenska B och då såg vi klart på filmen Elling och sedan babblade vi lite strunt... vi fick sluta ca 30 minuter tidigare och då övertalade jag (bäst som jag är) vår lärare att jag, Elin och Ellinor skulle få stanna kvar i klassummet och titta på Grey's Anatomy som Elin varit så snäll att ta med sig då jag ska låna den över lovet...<3

Sitter nu på min programmeringslekion och lyssnar på julsånger då vår lärare är sjuk och vi har vikarie och så ska man arbeta enskilt... fattar inte ett skit!

//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0