Är det det här som kallas rättvisa?

Jag är den enda som har uppdaterat den här bloggen sedan vi startade. Så mycket för den jämlikheten! De andra två har förmodligen inte ens funderat på att göra så mycket som ett utkast. Är det så här det kommer att se ut nu? Jag som trodde att vi var överens om att göra det här tillsammans. Svikare, lögnare, avskum, det är vad de är. Att vi har matteprov imorgon är ingen ursäkt. Titta bara på mig. Här sitter jag och lägger ner hela min själ i bloggen trots det. Det är pålitlighet, det.

Elin - Van att bli utnyttjad

Elin - Fattar inte ett dugg i matten så kan lika gärna skriva här

Elin - Älskar dem gränslöst i alla fall

//Elin (som om ni inte redan hade räknat ut det)

Ni förstår förresten att jag skojar, va?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, tack ska du ha ;) Har man en dålig dag så har man.

2008-12-14 @ 17:15:57
URL: http://thescrapbook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0